Nog een weekje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van brechtje heijden - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van brechtje heijden - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Blijf op de hoogte en volg brechtje

11 Januari 2015 | Nederland, Eindhoven

Nog een klein weekje en dan ga ik me droom waar maken. Wat ik van af me 18de roep ga ik nu eindelijk doen. Langzaam gieren de zenuwen door me lijf en sinds gister staat me backpack in me kamer en dan wordt het toch allemaal wel heel echt. ik ben de laaste werkdagen al aan het af tellen. Nog even mijn lieve vrienden en familie aan het lastig vallen. Naar nu komen ook de gedachtes. Ben ik niks vergeten, ga ik niks vergeten. Aan de anderen kant. Als ik me paspoort heb en geld koop ik het daar wel weer. ben je ook nog eens goed voor de economie daar. haha. Maar toch malen die zakken door je hoofd. Ik hoop ook dat ik dit goed ga bij houden aangezien ik daar nooit zo'n held in ben. Maar ik dacht het is het proberen waard. schrijf gerust iets terug. als ik weg ben dan :)

  • 11 Januari 2015 - 14:27

    Annelies:

    Gaat helemaal goed komen! Ik hoop puf genoeg te hebben om in ieder geval even goede reis te komen wensen....

  • 11 Januari 2015 - 15:00

    Harma:

    Hej Brecht,

    Tuulijk gaat t goedkomen...check check check alles klaar...:-)
    Ga maar heerlijk genieten van die 2 maanden maar ook nog van deze laatste week hier...
    K zal je missen <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

brechtje

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 12991

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2016 - 05 December 2016

Indonesië

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

18 Januari 2015 - 21 Maart 2015

Suriname

Landen bezocht: